Blogger tarafından desteklenmektedir.

15 Ağustos 2011 Pazartesi

UZUN BİR ARADAN SONRA


Buraya girmeyeli çok uzun zaman oldu en son girdiğimde lokumum 30 haftalıktı...Zaman çok çabuk geçiyor.Kızımı kollarıma alalı 6.5 ay oldu.29 ocak 2011 saat:08.30 da 3 kilo minak mı minnak bi kızz doğdu:)doğum şekli olarak sezeryanı tercih ettim mecburi sebeplerden dolayı.doğumda olup biteni görmek içinde spinal anestezi aldım.iyiki de spinal tercih etmişim ameliattan 5 saat sonra hastane koridorlarında fıldır fıldır geziniyoduum.hiç ağrım falanda olmadı gayet rahattım...acemiliğimiz geçti artık kızımla...o bana ben ona iyice alıştım.doğumdan sonra eve geldiğimizde şaşkın şaşkın kızıma bakıyodum ben şimdi napıcam:))zorlu bi 4 ay geçirdim diyebilirim.zeynep çok gazlı bi bebekti ve bununla beraberde emme problemimiz vardıı...3.5 ay boyunca uyanık olduğu çoğu zamanda sadece ağladı.neyseki şimdi hepsi geride kaldııı...burayı bundan sonra pek ihmal etmeyi düşünmüyorum kızıma bi anı olsun istiyorum...

0 yorum on "UZUN BİR ARADAN SONRA"

Yorum Gönder